Helgen slut

Så var det söndag kväll.....igen. Tycker helgen gått alldeles för fort. Men det har varit en mycket bra helg.
I går var Lina och jag i Walltorp och tränade lite med Magnum. Han var jättefin. Sen var vi hundvakt åt Skruttan och Vanessa, grannarnas hundar. På kvällen kom Kicki och jan hit och käkade. Verkligen trevligt!
Idag var jag och hämtade Lina, som sovit över hos mamma och Roger i Mantorp. Sen bakade jag Dumlekakor. MUMS!
På eftermiddagen kom Lotta och Maja hit och fikade. Sen red Maja och Lina ut på en lång tur. Maja fick rida på meja.
Per har......... just det, spelat golf, både lördag och söndag. Det var KM på Östad i helgen. I går kom han på tionde plats, och fick spela vidare idag oxå. Tänk vilken tur:).

Här är lite bilder tagna när Jessica och Linus var här och tittade på hästarna. Visst är han bara SÅ SÖT, Linus! Ett riktigt litet charmtroll!

                                            
   Linus sitter på kalle                     Meja hälsar gärna på Jessica och Linus


   
  Linus kollar om det är el i staketet                          

Har satt upp piasavakvastar i boxarna, som hästarna kan klia sig emot, så skrubbar de inte sönder svansen lika mycket.
Så här ser Mejas och Kalles ut, efter ett par dagar. Magnum däremot är som vanligt lite mer skeptisk till att vidröra den otäcka röda tingest vi satt upp i hans box. Hans är helt oanvänd, än så länge. Men som sagt, Kalles ser ut så här:

                                                                     
                                                                       

Tyvärr har jag inte pysslat något i helgen ( mer än röjt lite i mitt pysselrum), men det har varit en mysig helg ändå. 
I morgon ska Lina träna hos Sissi Lilja med Meja.

Nu ska jag kolla på TV och ta en kopp kaffe.

                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0