Fredag

Så var det fredag igen. Idag gick Lina och jag ut och tvättade klart det sista i stallet. Per åkte iväg tidigt, skulle spela golf med Pierre på Landeryds golfbana.
Vid 11-tiden kom Petra och Alma hit och fikade.
I eftermiddag har jag stämplat upp lite olika motv, och sen målat några av dem. Bra att ha lite färdigt, när man ska göra kort. Ska fortsätta i morgon, eftersom det ska vara lite regnigt då oxå. Kanske hinner jag oxå få färdigt ett par kort ....Men vi ska måla klart i stallet först, och åka och handla, tror jag. Får se...
Per ska upp tidigt, för han och Pierre ska spela golf i Väderstad. De går ut redan kl. 8.00. Så om jag går upp med honom hinner jag ju med lite....Men jag har ju semester....
Ikväll åt vi grillad fläskfilé, klyftpotatis, tsaziki och sallad. Jag drack rosévin till. Mums!

Lämna gärna ett avtryck här, om du kikar in. Alltid kul att se vilka som läser

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Bea

Det lät gott med klyftpotatis. själv blev det kyckliggryta. Och fixa hästar tills i morgon div II Kramiz Bea

2008-08-08 @ 22:33:27
Postat av: Petra

Tack för trevligt pyssel.Hihi

2008-08-09 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0