Cindy+Mimmi=sant

Nu har vi haft Mimmi och Sussie från Stockholm här på besök. Mimmi skulle provrida Cindy. Och som hon red, sen! Inte någon som provat rida henne, har ridit henne så fint första gången. Cindy blev ganska snabbt väldigt avspänd och fin i formen. Hon som alltid brukar bli lite stressad när någon ny kommer upp på henne. Det såg faktiskt ut som de var förutbestämda för varann. Båda två såg ut att ha jättekul ihop. Vi kände direkt, Lina och jag att den här tjejen får JÄTTEGÄRNA låna vår lilla "Busan". Lina tyckte till och med att hon ska få köpa henne om de skulle vilja, och det, är inget dåligt betyg! Så nu har vi bestämt att Cindy ska flytta till Stockholm nästa vecka. Det känns faktiskt riktigt, riktigt bra. Vi är säkra på att hon får det kanon. Att hon blir omtyckt och älskad är vi SÅ säkra på. Man kan säga att det syntes väldigt tydligt. Även att hon gillade Mimmi, syntes både när hon red, och i stallet. För oss är det superviktigt att det blir bra, för Cindy betyder ju lite extra för Lina, framför allt. Det som känns extra bra är att Mimmi bara är 12 år, och kan ha Cindy länge. Dessutom får ju Gunnel, lite mer att träna. Plus att vi "måste" åka upp till Patrik och Gunnel oftare nu.......
Har en känsla av att Lina kommer vara där uppe en del emellanåt oxå. Mimmis syster My, är ju jämngammal med Lina, så de kan säkert ha jätteskoj ihop oxå.
Nu ska jag gå en bloggrunda på nätet innan jag sover. I kväll somnar jag MYCKET glad, kan jag säga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0